Bleu Impact
Iako u KAPORAL-u možda imaju bezgraničnu energiju, ne vole da je troše!
KAPORAL želi mobilisati svoje zaposlene, dobavljače i kupce, želimo sve privući uz nas i uključiti se u konkretne akcije za planetu.
KAPORAL ima jednu ambiciju: "Obući generacije koje žele promeniti svet" , a ovo je dublje značenje koje želi dati svom poslu, to je duša brenda koja se budi. U 2020. KAPORAL ide dalje i više i postaje sve jači. Želi obući nove i pozitivne generacije, one koje se uključuju i predane su, one koje veruju! Tu inspirativnu viziju deli sa svim lokacijama i svima onima koji dolaze u KAPORAL iz bliske i dalje okoline.
Godine 2020. KAPORAL je postao deo međunarodnog pokreta potpisivanjem Pakta UN o globalnom sporazumu koji uslovljava kompanije širom sveta na usvajanje odgovornog pristupa prema ljudskim pravima, radnim uslovima, okruženju i borbi protiv korupcije. Kao kompanija član i uvek u pokretu, KAPORAL je predan postizanju napretka svake godine u svakom od ova četiri ciljna područja kroz transparentni godišnji izveštaj.
KAPORAL obaveza za 2020.
Potpisivanje partnerstva s Globalnim dogovorom UN -a i doprinos ciljevima održivog razvoja (SDG), uključujući:
Dostojanstven rad i ekonomski rast (8)
Održiva potrošnja i proizvodnja (12)
Klimatsko delovanje (13)
Život ispod vode (14).
Stvaranje odeće s manjim uticajem na okolinu
Očito KAPORAL je svestan uticaja na okolinu povezanih sa proizvodnjom tekstilnih proizvoda. Godine 2016. KAPORAL je odlučio smanjiti svoj ekološki uticaj i uložiti još više napora u tom pravcu u sledeće 3 godine.
Bleu Impact: Smanjite svoj otisak, a ne svoj uticaj.
Program Bleu Impact koji je KAPORAL pokrenuo 2019. govori o viziji ekološkog denima. Farmerke koje poštuju prirodne izvore, posebno vodu. U svakoj fazi projektiovanja i proizvodnje KAPORAL farmerki Bleu Impact predano se posvećuje boljoj proizvodnji: od porekla tkanine do indigo boje, odlučuje se za postupke koji koriste vrlo malo vode, recikliraju pamučna i poliesterska vlakna , i uklanjaju mikroplastiku iz farmerki.
Kaporal "Rachète et Recycle Ton Jean" (Kaporal kupuje i reciklira Vaše farmerke)
KAPORAL je savršeno izbalansiran između recikliranja i kreativne ponovne upotrebe. Od 2014. svojom inicijativom Kaporal Recycle Ton Jean sebi je omogućio da prenameni stare farmerke skupljajući ih u radnjama (1 donirani komad farmerki = vaučer za 20 €). Farmerke se posle recikliraju u termičkoj i zvučnoj izolaciji zahvaljujući partneru Le Relaisu ili se recikliraju pomoću proizvođača 13 A'TIPIK -ovih radionica za integraciju poslova u Marseilleu.
KaporalVintage.com: KAPORAL nova web stranica za polovnu odeću
Budući da više nije tabu kupovati odeću koju su drugi nosili: 2019. više od trećine Francuza kupilo je polovnu odeću. Zato što se ovisnici o Kaporalu žele promeniti i pronaći nove proizvode iz prošlih kolekcija i ormara. Takođe su hteli zajednici ponuditi vlastitu web stranicu, dajući odeći koju poseduju drugi život kroz platformu za kupovinu i prodaju koju je lako koristiti.

KAPORAL opredeljenje za 2020
Nudi 30% popusta na farmerke Bleu Impact
Nošenje oznake KAPORAL ima smisla. KAPORAL dobavljači su u centru poslovanja i sa njima se radi na odgovornom izvoru, baš kao što smatraju da je jednako važno deliti vrednosti, sve do prodajnih mjesta koja stvaraju tu vitalnu vezu sa kupcima.
KAPORAL ujedinjuje i uključuje svoje fabrike i dobavljače u veliku avanturu održivog razvoja. To je ono što postiže odgovornim procesom kupovine : inspiriše dobavljače i podstiče ih da poboljšaju svoju društvenu i ekološku praksu. Aktivno birajući inovacije preko partnera koji pronalaze rešenja za svet sutrašnjice čistim proizvodima za proizvodnju, montažu i obradu tekstila za odeću.
Kako bi osigurali da KAPORAL fabrike poštuju visok nivo društvene i ekološke predanosti , KAPORAL pokreće proces sa nizom revizija za dobavljače osmišljene kako bi ih procenili, podržali i pomogli im u inovativnom napredovanju. Ove će revizije sprovoditi KAPORAL timovi i treće strane od poverenja, a zasnovane međunarodnim propisima za potvrdu društvenog uticaja fabrike.
Kao proširenje odgovornijeg pristupa izvorima i proizvodnji , pokretanje preseljenja dela KAPORAL proizvodnje u Francusku za KAPORAL je vrlo važno. Uz Jean de Nîmes, KAPORAL prihvata izazov preseljenja dela proizvodnje odeće u Francusku i na taj način ponovo pokrenuti istoriju Made in France farmerica u njihovom izvornom mediteranskom okruženju. KAPORAL se izdvaja iz gomile više nego ikad sa linijom "cocorico", lansiranom 2017. godine, koja je tokom sezona pozivala na stručnost više francuskih regija .
KAPORAL opredeljenje za 2020
100% KAPORAL dobavljača potpisalo je KAPORAL povelju o odgovornoj kupovini.
Učiniti KAPORAL obaveze vidljivim u radnjama i na KAPORAL web stranici za internet prodaju.
Revidirano je 100% KAPORAL dobavljača.

"Izgradnja odgovornog poslovanja, zajedno sa zaposlenima"
KAPORAL traži sve da im se pridruže u avanturi! Između sedišta u Marseilleu i KAPORAL mreže radnji širom Francuske i sveta, KAPORAL se oslanja na zaposlene i "stav KAPORAL-a" za izgradnju odgovorne i posvećene kompanije.
Aktivno posvećeni zaposleni. Od 2014. KAPORAL neguje istinsku kulturu posvećenosti, "Budi KAPORAL" , među svojim zaposlenima kako bi stvorio dinamiku u kojoj svako pojedinačno i kolektivno doprinosi uticaju kompanije. Ali to nije dovoljno; želimo učiniti naše zaposlene pravim ambasadorima promena, kako bi svi bili mobilizovani i uključeni u korporativnu transformaciju kompanije. Oni predstavljaju KAPORAL, glasno i ponosno, iste vrednosti koje podržava upravni odbor i hvale naše radne grupe zaposlenih:
Pionirski duh KAPORAL je postao jedan od najvećih francuskih proizvođača farmerica zahvaljujući svom pionirskom duhu. Ovaj pionirski duh odnosi se na kreativnost, znatiželjnost, preuzimanje inicijative, preispitivanje svega, ali i sposobnost da budete prilagodljivi u svim situacijama. Kaporal se nikada ne boji biti prvi ... zapravo, upravo tamo želi biti!
Ljudska dimenzija Muškarci i žene su srž uspeha KAPORAL-a. Sve počinje jednostavnim osmehom, znajući slušati druge i međusobno se pomažući; sve temeljno za srećniji zajednički život. Ljudska toplina izražena je u KAPORAL-u deljenjem i razgovorima među kolegama - želeći biti na usluzi, imati timski duh, pokazujući poštovanje prema svima na poslu tako prihvaćajući različitosti.
Ambicija KAPORAL je avangardni brend koji zna napraviti razliku, ističe se iz gomile i stvara buzz. KAPORAL-ova ambicija je kolektivna i dobrodošla-spremnost na učenje, pronalaženje sredstava, sugerisanje ideja, pokretanje stvari i sebe tako razvoj i kolektivni napredak. To takođe uključuje ponos na zajedničku izgradnju zajedničkog projekta u kojem svako doprinosi svojim individualnim zanimanjima i vlastitim talentom.
Odgovornost Pozitivan i predan brend - to je "KAPORAL Stav". Kaporal želi delovati odgovorno nastojeći osigurati da su etika, sigurnost proizvoda i poštovanje ljudskih prava u središtu našeg poslovanja, a to odražavaju i partneri i KAPORAL zaposleni . Predanost je deo naše DNK i omogućava negovanje pozitivne vizije budućnosti.
Strast i zabava Etos marke KAPORAL odnosi se na strast i zabavu. Biti potpuno živ znači biti srećan. Kaporal voli ono što radi i to otvoreno pokazuje. Jer možete biti ozbiljni, a da sebe ne shvatate ozbiljno, a deljenje dobrog smisla za humor otvara put do boljeg sna. Svi zajedno radite sa elanom i srećom: uživajte u KAPORAL-u!
KAPORAL Marseille pokazuje solidarnost sa svetom: Posvećenost poslu daje smisao! Inicijativa Kap Ecolo danas broji desetine zaposlenih koji se uključuju u postavljanje ekoloških inicijativa, uglavnom u sedištu KAPORAL, uključujući recikliranje, uštedu energije ili prikupljanje igračaka.
KAPORAL obaveza 2020. i 2021. godine
Proširenje mreže ambasadora Kap Ecolo u KAPORAL sedištu i u radnjama
Sprovođenje akcijskog programa solidarnosti za zaposlene u KAPORAL sedištu i u radnjama
Obavezujući se da će pomoći
Kad je počela epidemija koronavirusa, Kaporal je za naše svakodnevne "heroje" u borbi protiv COVID -a 19 ugradio unutrašnji sistem hitne pomoći . Kroz ovu shemu mi činimo svoj deo, bilo da to znači opremanje zaposlenih odećom za posetu svojim pacijentima ili doprinosom u bolnice i istraživanja.
Kompanije iz modnog i luksuznog sektora mobilizuju se u sklopu grupe “Savoir faire ensemble” za proizvodnju esencijalnih proizvoda u borbi protiv COVID -a 19. KAPORAL je odgovorio na poziv ovog kolektiva dajući 4000 maski u Marseilleovu bolnicu Hôpital de la Conception i 1500 maski u bolnicu Hôpital de Martigues. KAPORAL se želi zahvaliti dobavljačima u inostranstvu na pomoći koju su im pružili u distribuciji u pružanju ovih usluga medicinarima.
U sklopu "Tous unis contre le virusa" , AP-HP, Fondation de France i Institut Pasteur odlučili su udružiti snage i mobilizovati celu svoju mrežu. KAPORAL se pridružio savezu. Kroz novčane donacije , KAPORAL je doprineo hitnim fondom koji se koristi za istraživanje vakcine za virus i koji pruža hitnu pomoć bolnicama, zdravstvenim ustanovama i udruženja na temelju koje se bave nesigurnim zapošljavanjima i socijalnom isključenošću.
"Predanost i usidrenje na KAPORAL teritoriji"
U KAPORAL-u su odlučili usresrediti svoju korporativnu predanost na uzroke povezane sa lokalnom istorijom, odećom i buntovničkom korporativnom kulturom!
Uključivanje: podrška obrazovanju i profesionalnoj integraciji
Ako uticaji KAPORAL kompanije mogu pomoći mlađim ljudima u regiji i onima u teškim uslovima, kao i poslužiti kao odskočna daska za mlade ljude koji ne mogu započeti svoju karijeru, onda to KAPORAL čini bez oklevanja.
Projekat Škola, "škola kompanije" koju KAPORAL vodi u Marseilleu, Lilleu i La Réunionu u partnerstvu sa Les Apprentis d'Auteuil, omogućuje mladim ljudima koji su napustili školu i ulaze u radnu snagu da uče o poslovima u maloprodaji u modi.
Pridruživanjem programu "Télémaque", KAPORAL promoviše jednake mogućnosti u obrazovanju od srednje škole nadalje podržavajući mlade ljude iz siromašnijih sredina koji su zaslužni i motivisani putem dvostrukog sponzorstva "kompanija-škola" . Cilj je omogućiti mladim ljudima na programu srednjoškolsko obrazovanje. Zaposleni KAPORAL-a rade kao volonteri i uključuju se izvan radnog vremena u ovaj projekat kompanije.
Podrška mladim kreativcima
Bit mode je kreativnost. KAPORAL DNK vezuje se za mladost i odvažnost , i razlog zašto se obavezuje da pomogne mladim ljudima je da se stvore promene u modi . KAPORAL uvek želi ulagati u početnike ili podsticati umetnike jer veruje u mlade ljude i u sve njihove rastuće talente.
Zaštita vode i biološke raznovrsnosti
Kao mediteranska kompanija, posebno želi zaštititi okeane, obale i Mediteran. U 2020. Kaporal se još više uključuje u projekte zaštite okoline, posebno podržavajući događaje "Planet Biodiv" i sponzorišući Top 20 Kluba My Med izazov za zaštitu biološke raznolikosti i mediteranske obale.
Kroz želju za doprinosom , Kaporal takođe preduzima mere za zaštitu koralnih grebena putem KAPORAL mreže prodavnica prodajom simboličnih i značajnih artikala. "Pokloni za promenu"narukvice, kakve nose stanovnici Balija, jedna su od prvih KAPORAL inicijativa za podršku regeneraciji koralnih grebena na Baliju. Budući da su koralni grebeni tropske šume mora, predstavljaju 7% zemaljske kugle i dom su gotovo 4 miliona vrsta. Oni su jednako važni kao i drveće i znajući da bi gubitak korala mogao dovesti do urušavanja izvanrednih ekosistema ... Odgovor je NE, pa šta je sa vama?